10 saker ni inte visste om mig!

1: Jag lärde mig att cykla utan stödhjul när jag gick i 3-4 klass.... (pågrund av min dåliga balans..)
2: Jag har dansat sen jag var 5-6 år.
3: Jag snackar jättemcket med mig själv! hahaha x'''D
4: Mitt favorit ämne i skolan är Spanska.
5: Jag tycker att rymden är jätte awsome! Jag älsakr allt som har med stjärnor och plateter att göra :)
6: Mitt skåp i skolan är JÄTTEväl stadat men mitt rum hemma ser ut som ett bombnedslag xD haha jag fattar inte hur jag kan ha det så städat i skolan och inte hemma x'''D
7: JAg tycker inte om att stå i centrum, typ på en fest eller så.. haha
8: När jag var liten ville jag bli läkare, inte en som pratar med pasienterna eller så för de var tråkiga tyckte jag haha, utan någon som typ tar prover och så. (det villl jag inte längre)
9: Jag simmar snabbare under vatten än ovanför vatten, och jag kan hålla andan jättelänge när jag simmar.
10: Jag ÄLSKAR mjölk haha, jag kan dricka hur mycket mjölk som helst. Och får jag inte mjölk på en  dag blir jag knäpp haha xD
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback