Ett riktigt inlägg också!

Godmorgon!
Jag tänkte att jag kunde skriva ett riktigt inlägg också medans jag ändå var igång, haha.
Första lektionen är matte, tycker det är ganska kul då jag är ganska bra på detta kapitlet! Hehe, trolololol.
Idag händer inget speciellt, ska hem & plugga. Igår fick vi veta att vi har ett fysik prov på onsdag och jag kan literally ingenting så jag ska plugga till det & sen ska jag göra en grej som jag ligger efter med. Och jag ska skriva en arbetsprocess så att jag kan få omdöme o betyg i bild och jag ska fixa en grej i engelskan. Haha...
Sen ikväll ska jag på sång, as usual!
Vi hörs, puss!
/ S

Mössa idag trololol. Haha ful bild men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback