Förlåt!!!

Asså förlåt så hemsk mycket att min update suger.. Men har extrem bloggtorka och är inte inne på datorn jätteofta och ja. Asså jag kan skriva inlägg från mobilen, men det funkar inte att skriva sånna långa bra inlägg och man kan inte lägga ut bilder därifrån heller så jag har helt enkelt struntat i det. 
Vi hade ju besöksrekord igår! Wiho! Tack alla underbara läsare puss på er! Fortsätt såhär. Man blir liksom mer peppad till att blogga när man har fler läsare och så. 
Ni kan ju gärna ge mig lite tips på vad jag ska hitta på i bloggen och så, videoinlägg, frågestund m.m. Berätta vad ni vill. Det är ju inte så kul om man startar en frågestund och så får man inga frågor, lolz. Men tack o hej bjuder på lite fina bilder från de senaste dagarna, helgen och så japp, lolz / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback