Haha, kom nu då!

Hejsvejs! 
Kollat tonårsbossen, pluggat och duschat nu! Kan svenskan hyffsat bra så det ska väl gå bra imorgon hoppas jag! :) 
Vill att mina skal ska komma nu för mitt skal är verkligen helt jobbigt, det är så sönder ju och på ena sidan så är det så taggit typ för att det gått sönder så det fastnar i allt och alla typ.. xd 
Sen har jag tagit sömnmedicin (man ska ta det 1-2 timmar innan man ska sova) så förmodligen kan jag sova hela natten inatt och så! 
Ska bli fett skönt, dock kan man bli extremt trött på morgonen så om det blir för jobbigt ska jag sluta ta medicinen. Prova den i några dagar i alla fall! :) 
Vi hörs imorgon, puss & godnatt 
/ S

Kommentarer
Sofia säger:

Vad tar du för sömnmedicin? Jag äter också sömntabletter i perioder.

2013-04-25 | 21:32:49
Bloggadress: http://www.sofiahaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback