Håla... Typ.

Hejhej! :D 
Nu har vi typ håla. På ett sätt. Asså vi har lektion men ja. Let me explain.
Vi skulle haft tyska nu men vår tysklärare är också engelsklärare och det är ju nationella prov för niorna idag, haha. Så vi har Hisham (mattelärare) och vi sitter i en studiehall och får göra basically vad vi vill. Haha.
Har tidsinställt 2 inlägg till senare idag, ett till 12 och ett 17. Ni som följer bloggen vet att det som kommer upp klockan 17 idag är Veckans band. ;) 
I eftermiddag ska jag fixa en bild till en grej vi har i bild för jag vill helst använda mina bilder och inte googles och sedan ska jag göra engelska. Sedan efter det blir det amazing uppdatering! :D 
Vi hörs, puss.
/ S

Kommentarer
linn säger:

Fin!

2013-04-29 | 11:01:00
Bloggadress: http://linnffotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback