Miley Cyrus röker marijuana?

SÅÅÅ, för några dagar sen släpptes det bilder på Miley där hon röker och vissa påstår att det är marijuana & hon bar inte heller sin förlovningsring. 
För det första så är det ju Mileys liv och om hon vill röka så får hon göra det, man får väl hoppas att hon inser vad som är bäst för henne osv! 
För det andra så JO, Miley och Liam är fortfarande förlovade. Det har gått runt rykten om att deras förlovning var avbruten etc, men det var inte sant. Bara falska rykten som några omogna idioter spridit! 
Jag var ett väldigt  stort fan av Miley under en längre tid så jag vet ganska mycket om flickan. Jag lyssnar nästan aldrig på hennes låtar längre men jag kollar på henne filmer och hon är en av mna förebilder. 
Ni behöver inte bry er så mycket att hon röker gräs eller vad hon nu vill, bara för att hon en gång var en Disney stjärna. 
Visst, jag tycker också det är fel att hon röker det, men det är upp till henne och hon kommer ändå förbli min förebild.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback