Piercingar jag vill ha osv

Jag tänkte göra ett inlägg här om vilka slags piercingar jag vill/kommer att ta! :D 
Och även berätta var jag skulle vilja ha tatueringar och jag kommer berätta hur jag vill att vissa ska vara.
Sååå... Jag vill ha navelpiercing och näspicering, ska få navelpiercing nästa år och förmodligen i näsan också! :D 
Sen vill jag ha snakebites (en piercing på varje sida av underläppen), smileypiercing och tungpiercing. 
Jag vill ha en tatuering på min tumme, jag och Madde ska göra en likadan är vi kallar den tvilling tatuering. x) 
Sen vill jag ha en på min handled, min vänstra fot, axeln och sen vet jag inte om jag vill ha fler! 
Men det är det som jag vill ha än så länge! 
Hihi, puss. 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback