Skaffa er en egen fantasi eller skriv ingenting.

Något jag stör mig på är när någon "kopierar" vad någon annan skrivit på sin blogg. 
T.ex såg jag på en blogg igår -nämner inga namn- någon hade också skrivit så om Justin Bieber och tagit faktan JAG fått reda på. Fakta som min kompis sagt till mig, inget som jag läst.
Man kan väl hitta egen fakta eller skriva om något eget? 
Säg nu inte att jag kör på dubbelmoral eftersom att jag skrev om Emma Watson och nakenbilder efter att jag såg det på andra bloggar. Jag var inte ens i närheten av att skriva vad dom skrev.
Så ja, skaffa egen fantasi eller något att skriva om än att bara skriva vad alla andra gör. 
Peace.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback