Sluta ta för givet att alla killar är idioter.

Jag stör mig något så in i helvete  på att många tjejer tar för givet att alla killar är idioter.
Ni förväntar er så jävla mycket av dem. Ge er jackan när vi fryser, komma över med choklad när vi har mensvärk och ge er massa pussar, ni förväntar er att dom ska vara perfekta.
Men hur många bilder osv finns det egentligen på facebook där det står hur en tjej ska vara mot en kille? Hur mycket kräver dom av oss egentligen? 
Kan tänka mig att många killar mår otroligt dåligt över att deras tjej just dumpade dem för att de inte var bra nog för henne. Men för fan. De är inte perfekta. Det är inte någon. I så fall kan du gå och köpa en fucking Ken. Många killar förväntar sig inte att vi ska vara perfekta, ändå går vi runt och säger "If you want a perfect girlfriend go buy a Barbie" men jesus. Asså åh, jag dampar. 
Om ni slutar förvänta er så himla mycket av killar så kommer ni inse att det är så jävla många killar i denna världen som faktiskt är sjukligt underbara. På så många andra sätt än vad ni tänkt på.
Peace peepz. 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback