Svar på frågestunden!

Anonym *host Filip *host -
Hur började ni tre lära känna varandra?
SVAR: När jag gick i tvåan så började Madde i min klass, hon flyttade hit där vi bor nu och vi blev bästa vänner typ direkt. Sen några år senare efter att jag och Jojo hade dansat med varandra i flera år så började vi snacka och vi blev också bästa vänner! Sedan vid något tillfällle träffades alla 3 tillsammans och vi liksom connectade direkt. :D 
 
Amanda Westberg -
Vad tycker du om miiiiig? :* 
Favorit band? 
Favorit plagg? (Ja, jag behöver en bild..) 
VAD VILL DU HA I FÖDELSEDAGSPRESENT?! (säg inte "inget", alla vill ha presenter..) 
Vad har du för kamera? 
Vad längtar du till? 
Godaste att dricka och godaste att äta du vet? 
Kan inte du lägga upp en video när du dansar, typ, snart? 
Vilka bloggar följer du? 
Jag är bäst, erkänn? :*
 
Sofia, varför har inte du en egen blogg när det bara är du som bloggar typ..? Jag kan fixa en design ifall du någon gång ska göra en egen :D <3
SVAR: Du är bäst, underbar, rolig, liten, knasig, konstig, älskvärd. Allt bra helt enkelt! Hih, löv ja böge <3 
Uh, jag har flera stycken men om jag måste välja ett så Of Mice & Men tror jag... x) 
Vi har redan diskuterat det på facebook vännen. ;) 
Uhh, Canon 400D tror jag, minnns inte riktigt. Den är inte speciellt ny i alla fall. x)
TILLS JAG ÅKER TILL DIG, 19 DAGAR KVAR JU, WOOOOH! 
Coca cola & kycklingsallad helt klart! :D 
Haha, vi får väl se, kanske! ;) 
Kan ta det i ett annat inlägg, orkar inte skriva det nu haha... 
Klart du är :*
Asså jag vet inte, helt ärligt haha... 
 
Anonym -
Finns det som du velat ändra i ditt liv? 

Om du fick en enda önskning, vad skulle det i så fall vara? 

Finns det nåt som du saknar i ditt liv?
 
 
SVAR: Asså det finns en MASSA grejer jag vill ändra i mitt liv, men inget jag kan göra åt direkt! 
Att vara lycklig.
Lycka. 
 
Olivia -
Har du någon lust att träffas i sommar? ;)
SVAR: Självklart, hör av dig bara! :D 
 
Sara Elofsson -
Hur länge har ni/du bloggat? 
Hur ser ditt dröm hus ut? 
Favoritmat? 
Favorit plagg i din garderob? 
puss <3
SVAR: Jag har ju haft en blogg innan vi startade denna och den hade jag i typ ett och ett halvt år, inte haft någon innan den och detta är enda bloggen efteråt. :) 
Kan ta det i ett annat inlägg också, för ja, jag tror det kan bli ett långt inlägg. xd 
KYCKLINGSALLAD. 
Bilder här ovanför. :) 
Puss :*
 
Linnéa Hagström -
Varför startade ni en blogg tillsammans? 
Bästa minnet ni har tillsammans?
SVAR: Asså helt ärligt så vet jag inte riktigt. Jag hade fått blogglusten tillbaka lite och även Jojo (vet inte hur det var för Madde) men vi orkade inte ha hand om en blogg själva så vi sa att vi kunde starta en tillsammans, så att om en av oss inte kunde uppdatera så kunde typ dom 2 andra! Dock är det ju typ bara jag som uppdaterat på sistone. 
Vi har otroligt många, sjuka och roliga minnen tillsammans, kan absolut inte välja ett! 
 
Sauwraa -
Skulle du/ni välja att gå upp 10 kg i bara muskler eller gå upp 10 kg i bara fett? :)
SVAR: Helt ärligt, så skulle jag välja 10 kg fett. För att jag väger redan för lite och går jag upp så förlorar jag den vikten igen, så jag skulle valt fett. 
 
Anonym *host* Ellinor *host* -
Vem är den bästa du vet som börjar på E och slutar på llinor? 
När ska du börja spela fotboll? ;) 
Nämn en bra sak om Bara (finns ju något såklart)! 
Snyggaste bandkillen? (BARA EN!) 
Favoritlåt? (EN BARA) 
Vart vill du bo när du är vuxen? 
Vad vill du jobba med? 
Hur länge har du varit one directions största fan? ;) 

Vifta på händerna fjortis ADIOS!
SVAR: Haha, vet att du vill att jag ska svara att det är du, så jag är snäll idag. Du såklart! ;) 
Tror inte jag ska börja för den klubben som jag kan börja i har samma träningstider som min dans och dansen går före allt annat för mig. 
Finns absolut ingenting! 
Det där var inte snällt, men om jag måste välja bara en så... Austin Carlile tror jag.
ÅHHH DINA FRÅGOR ELLINOR. Men just nu, Hey Mister med Miss May I tror jag. 
USA eller England, bara jag slipper Sverige, det suger kuk! 
Innan ville jag bli kirurg men nu bill jag bli typ frisör eller nått, vet faktiskt inte! xd 
Ha-ha-ha-ha, skit kul.<3 
 
Anledningen till att bara jag svarar på frågorna är för att dom flesta frågorna är till mig och så. Men vi hörs babes, puss.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback