Svenska, Tonårsbossen och dusch.

Jepp, så ser min kväll ut ikväll! 
Skulle fixa klart min engelsk läxa men det fucka upp sig, vet inte om det var hemsidan eller mitt internet. Tror det var internet, så jag kunde inte kolla på avsnitten och därför inte skriva det jag skulle heller.
Imorgon har vi ett litet test i svenska så ska gå och duscha fooort sen ska jag plugga svenska innan det är tonårsbossen! Får nog plugga i reklampauserna och efteråt också, haha... ;) 
Svenska & engelska & tyska är ju ämnena jag verkligen vill ha bra betyg i, så det gäller att ligga i! 
Sen imorgon efter skolan går jag och Madde hem till mig och hämtar kamera, dansgrejer osv sen tar vi bussen till stallet så ska jag fota henne och Plutten. Hon sa att hon inte ska rida, men hon kanske ångrar sig, vi får se! 
Efter att vi varit i stallet åker vi in till stan för då har jag träning inför showerna i helgen, dock får vi inte ha kompisar med inne i salen så hon ville sitta i omklädningsrummet och vänta i två timmar! Jag sa faktiskt att jag kunde åka själv men hon ville med så... ;) 
Sen när vi kommer hem blir det att bleka mitt hår och så! :) 
Vi hörs efter tonårsbossen! :D 
/ S
 
Chilldag idag med myskläder och duckface jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback