Tips på hur ni blir pigga

Hej! :) 
Är hemma med lillskiten nu, det blev inget med Viktoria idag eftersom hon skulle iväg. Så ringde mamma och sa att jag hämtar Ella!
Nu sitter vi och väntar på att bullarna i ugnen ska bli färdiga och jag tänkte att jag kunde tipsa om en grej, som gör mig sjuktligt pigg och som faktiskt inte är ett dugg onyttig! 
Nämligen, päron. Ätit det varje dag efter skolan den senaste veckan, har varit så himla trött då! Och så fort jag ätit det blir jag pigg, vet itne varför haha. Men kanske det funkar för andra också så tänkte att jag kunde tipsa om det! 
Bjuder på bilder på mig och lillskiten.
Puss / S

Kommentarer
Anna Pettersson säger:

Har en veckans blogg tävling uppe på bloggen! var gärna med och få chansen att visas för mina ca 300 besökare per dag :)

2013-04-09 | 15:30:08
Bloggadress: http://annapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback