Travlit travlit

Tjaaaaa mina finaste booboos <3 
Varit i Malmö idag, som ni alla redan vet. Trololol.
Vi var där till typ..... fem eller nått. Sen kom Jojos mamma och Tobbe och hämtade upp oss så körde vi hem till Tobbes mamma. Ganska tråkigt där, gott bröd hade hon i alla fall lol.... 
Imorgon är det skola igen, blöh. Men som Anya sa, en dag närmre sommarlovet! :D 
Så awesome det ska bli när det är sommarlov, massa grejer inplanerade och så. And how awesome isn't that? 
Asså ni fattar inte så jävla snygga killar vi gick förbi idag, TVÅ FUCKING GÅNGER. Andra gången så puttade dock Filip mig så att jag höll på att ramla & självklart kollade den snyggaste på mig...
Haha, menmen. Sånt får man väl stå ut med! :D 
Filip har även skämt ut sig själv rejält idag & även mig och Jojo eftersom personerna Filip skämde ut sig för sedan gick efter oss... ): 
Menmen, nu ska jag dricka upp mitt te och försöka hitta mina shorts...
Och om jag inte skriver ett inlägg senare så godnatt! <3 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback