10 saker ni inte visste om mig

1. Jag kollar på måååånga youtube videosar
2. Jag har gillat Justin Bieber (typ i en månad 2009) 
3. Jag har en förkärlek för Lagerhaus
4. Jag har inte en jävla aning om vad förkärlek är.
5. Jag ska snart ta navelpiercing
6. Jag vill ha septumpiercing
7. Jag ska flytta utomlands efter gymnasiet (helst direkt efter) 
8. Enda anledning till att jag har kvar mina Tokio Hotel planscher på min vägg är för att jag inte har tillräckligt många andra på andra band än, väggen kommer bli så tom...
9. Jag ska förmodligen bleka hela mitt hår i höst och färga nån galen färg 
10. Jag kan vara otroligt framåt mot människor, men i vissa situationer blir jag bara så sjukt blyg att jag inte ens 'vågar' kolla på personen framför mig
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback