Allt som köptes i Ullared.

Träningskläder. Allt i storlek S. 
Storlek M i båda tröjorna eftersom att jag vill att dem ska vara förstora! :D 
Var ju bara tvungen att köpa dem. 
En jääääättegosig filt! :D 
Velat köpa boken Madeleine jättelänge, så köpte den igår. Och Slutstation rättpsyk verkade bra. Båda är ju verklighetsrelaterade. Och för er som inte vet så blev Madeleine kidnappad när hon var 4 år gammal och är ännu inte hittad.
Underkläder och Stay ups.
Concealer borste från ecotools, faceprimer från Lumene, lösögonfransar från Depend, concealer från Clauda och ögonbrynskniven är också därifrån, läppstift från MaxFactor och jag tror läppglanset var från Maybelline. :)
Massa ansiktsgrejer, wiho.
Torrschampoo och klämmor - BEHÖVDES.
2 paket tuggummi för 15 spänn, självklart köper jag 4 paket då.
Lite smått och gott! Handsprit, sololja, lukta gott spray, spraydeo och ring!
Och en ansiktsmask till min lilla smaling och en films om verkade intressant! :) 
Hoppas Jojo också lägger upp på vad hon köpte, ni kan ju alltid kommentera att hon ska göra det. :) 
/ S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback