Meet my dedication, inspiration.

Sitter och är typ halvt död.. I alla fall så har min bloggning sugit, har helt enkelt ingen blogglust just nu. 
Gör så otroligt mycket denna sommaren att jag inte ens orkar med mig själv haha.. Har liksom HELA denna veckan bestämd, nästa vecka ska jag till min kära pojkvän nån dag, träffa Vicki nån dag, kanske träna, träffa Ebba och massa andra personer. Asså haha. Jag vill träffa Ebba iaf, inget bestämt. ;) 
Sen veckan efter, nån dag innan skolan börjar ska jag kanske träffa Sanna och så.
Aja, kul att ha grejer & göra! Men älskar att få vara hemma på kvällarna och så nu, får liksom tiden för mig själv som jag också behöver! 
Helt ärligt minns jag inte ens hela min sommar, gör för mycket haha... :( 
Men vi hörs! 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback