Fuck I just woke up.

Tjenixen! 

Som vissa kanske redan sett på instagram (soxxii) så vaknade jag för en liten stund sedan, haha. :( 
Blev hemskickad från akuten igen, har jag fortfarande ont imorgon får jag åka in igen.

Så nu hoppas jag på att det går över nu då så jag slipper sitta där i flera timmar. Jag åkte ju in vid 9 och kom hem 20 i 3 och jag var på olika avdelningar och så... -.- 
Menmen! Tur att jag hade tidsinställt veckans band för när jag kom hem gick jag ju nyss och la mig så ja. :p 
Vet inte om jag ska till skolan imorgon eller inte, har liksom mer ont nu och så, men vi får se.
Vi hörs senare eller imorgon, puss 
/S
 
Min skoldator är i skolan och jag har inga bilder kvar på min egna dator, eftersom jag håller på och rensa den, så stå ut med bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback