God morgon!

God morgon alla underbara!
 

Jag vaknade för ett tag sen men satte mig vid datorn nu, jag orkade inte blogga från mobilen. Hehe... Tror inte jag kommer göra det så mycket ändå, haha. :p 
Men jag snackade nyss i telefon med Jojo och jag har snackat med Madde. Pga att vissa saker har hänt kommer Madde inte skriva idag och kanske inte de närmsta dagarna heller. Men jag och Jojo förstår. :) 
Idag så ska jag åka in till Malmö och träffa Jojo där, så ska vi gå och se om vi kan hitta lite grejer och så. Sedan tar vi bussen hem till mig och sen så sover hon hos mig. Min kusin Tyra fyller 4 år idag och jag vet inte om jag ska följa med till kalaset eller inte, beroende på om Jojo vill dit och om det är okej för min morbror och hans fru! Hehe, måste fråga Jojo hur hon vill ha det..... :3 
Men vi hörs senare, ha det så bra! 
/ S
 

Oseriös bild från igår.

Kommentarer
Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

SVAR: Nej, jag har faktiskt inga planer alls. :) Du då? Kram

2013-02-23 | 12:00:37
Bloggadress: http://evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback