Helluu

Hej alla pigga och glada, välkommen til våran blogg! (: Sofia skrev sitt inlägg igårkväll, men jag var för trött! haha, från Måndag till TIsdag hade jag, Sofia, Madde, min kusin och hans kompis suttit uppe i 24 timmant (suck). Men det var det roligaste jag hade gjort i år, så jag fick ta smällen med allt det trötta!
 
Men jag antar att ni vill veta lite mer om mig! (: Okej, jag heter Johanna, som ni nog vet, och jag kallas det mesta: Joxxi, Jojjo, Jonna, Jossan, mm. Den 29 mars i år blir jag 14 ( YEY :D ) så det är inte långt kvar tills dess! Jag ÄLSKAR musik, utan musiken hade jag nog inte varit här idag. Musiken haar hjälpt mig genom de jobbigaste stunderna i mitt liv, och det tackar jag för! Mina idoler är, Eric Saade, Danny Saucedo, Miley Cyrus, och några till. Sen en annan viktig del i mitt liv är dansen. Jag går på samma dans som Sofia, och det är jättekul! Jag har (precis som Sofia) dansat sen jag var 5-6 år gammal! När jag dansar så glömmer jag allt som är / har varit jobbigt. Dansen gör så att jag blir "fri" <3
Sen går jag i 7:de klass också och det är jättekul, det ända jobbiga är alla läxor... Och det kan bli lite svårt nu när jag ska blogga.. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, men om jag inte har gjort det på någon dag så är det för att jag förmodligen har prov... Men det kommer att ordna sig ;) <3 Oh, på tal om skolan! Mitt favorit ämne i skolan är Spanska <3 ¡Hola, me llamo Johanna! haha!
Här på bloggen är det jag kom kommer lägga upp "veckans bild" Det kommer komma upp en bild i veckan, kanske fler, jag vet inte vi får se ;) <3
Jag kommer inte på så mycket mer om mig själv just nu haha <3 Så om ni undrar något så kan ni antingen komentera i något inlägg, eller så kan ni maila oss på den här mailadressen:
 
Här kommer 2 bilder på mig!
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback