Tråkig fredagskväll...

Tjenare! 
Idag var jag iväg och åt på restaurang med min mamma, mormor, lillasyster och lillebror. Vi åt på Shanghai i Malmö, älskar verkligen kina mat! 
Sen efteråt gick vi på entré lite, jag skulle kolla lite grejer och sen köpte mormor en grej till mig inne på Akademi bokhandeln som jag jättegärna ville ha. :) 
Efter entré åkte vi hem, för jag hade fått tid på vårdcentralen. Synd att åka till vårdcentralen en fredag när det är sportlov när man hade kunnat göra något annat isället... I alla fall så åkte vi hem och fikade efter vårdcentralen. Och sen tog jag lite bilder på mig och min lillasyster. :) 
Nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver lite med kompisar och så. 
Ha en trevlig fredagkväll! 
/ S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback