WOOPS...

Hahah asså... Jag råkade nyss välta godispåsen från igår, nu ligger allt socker i min säng.... 
 
Men tjena! 

Förlåt att jag inte uppdaterat idag, jag har varit med Jojo imorse och sen efter att hon åkte hem åkte jag, min mamma och min syster iväg för att klippa oss. Ska visa bild på det! 
Tror att bilder från kalaset igår kommer upp ikväll, fast asså har bara bilder på mig, min kusin och min syster. Liksom inget på tårtan eller så så jag vet inte om det är lönt? Haha, men vi får se vad jag bestämmer mig för att göra! 
Imorgon kommer veckans band upp, wiho! Det kommer att komma 17.00, då jag kommer att tidsinställa det! 
Men vi hörs, ha det så bra. <3 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback