Yo muddafukka! :3

Tjenare! Och välkommen hit!
Så nu har jag, Madde och Jojo skapat en blogg tillsammans och jag ska börja med att presentera mig själv så att ni får veta lite vem jag är o så.
 
Jag heter Sofia (duh) och jag är 13 år gammal. Jag blir 14 i april. Jag är besatt av musik, lyssnar mest på metalcore och annan musik åt det hållet. Jag kommer att lägga upp "Veckans band" en gång i veckan, då kommer det bli band jag gillar så jag avslöjar inte nu vilka det är som faller mig i smaken! 
Min vanliga hårfärg är brun, har färgat rött men för tillfället är det svart och ska snart färga underhåret mörklila. Jag sminkar mig och klär mig för det mesta i svart. Grey's anatomy är världens bästa serie & på tal om Grey's så vill jag bli kirurg. Jag vill flytta utomlands när jag gått ut gymnasiet, flyttar förmodligen till England. 
Jag lever för dansen och sången. Går på dans och har gjort det sen jag var 6 år, går i samma grupp som Jojo. Går på privatsång också, kan inte säga att jag är jätteduktig, haha, men det är kul i alla fall och det är väl det som är det viktiga? Plus att jag lär mig jättemycket från lektionerna. :) 
Jag har haft en blogg innan - http://sofiacyruskaulitz.blogg.se - men slutade blogga för fick bloggtorka och la bara upp samma saker hela tiden. Och kände också att jag inte hade tid. 
I denna bloggen kommer ni förmodligen få veta mycket grejer om mig som ni inte vetat förut, syftar mest på de som redan känner mig nu. Vi får se! :) 
Jag är ungefär 164 cm lång, mehehehe. :3
Hahah, vet inte vad mer jag ska skriva, så bjuder på lite bilder på mig, både från när jag hade rött hår och håret som jag har nu. :D 
Ha det så bra! <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback