Yo yo yo

Hej alla söta <3
 
Jag och Soffi gick upp idag klcokan 12.30 (Upps) haha. Men jag och soffi somnade inte förräns vid kanske klockan två. Men men. Imorgon är det skola igen... Men just det. när Tobbe kom och hämtade mig så åkte vi iväg till Akademibokhandelen och köpte ett antecknings block till mig osm jag velat ha AS länge haha <3
Sen när jag kom hem så starade mamma en film, Trust. Den var jätte bra tycker att ni ska se den, men kolla på den med någon annan den kan vara lite otäck att kolla på själv! Men jag ger den 5/5 stjärnor! Sen satte jag mig och rediskerade en bild till Sofia som ni får se snart på "Veckans band"
Nu ska jag ta det lugnt och lyssna på musik innan jag går och lägger mig för att orka imorgon! <3
 
Puss
/J
 
Tycker att ni också ska de den ;) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback