Det är helt sjukt.

Det är helt sjukt hur jävla kul jag haft det nu under Hojrock osv. 
Först blev ju veckan bäst med att jag blev tillsammans med världens bästa, 2 dagar senare åker jag till Hojrock. Första kvällen är grym, första bandet är sådär men nästa band (HoffMeastro) var så jävla galet bra. 
Andra kvällen missade vi The Poodles (?) och sen missade vi två låtar med Dead By April men såg resten av dem. Efteråt fick vi autograf PLUS bild med alla utom gitarristen (vilket vi märkte efteråt för vi var för glada), lite surt men han var nte ens ute och signerade! 
Igår var också grymt, vi gick bort till campen (vi bodde inte på Hojrocks camping, vi bodde på Lysingsbadet en bit bort), snackade med lite folk från YCC och sen gick vi bort och såg Hardcore Superstar. Jag fick sitta på Tobbes axlar och han knackade alla på axeln och alla släppte fram oss så det slutade med att jag stod 2 meter från stängslet eller vad man ska kalla det. Fyfan vad glad jag har varit på konserterna! Tiden runt innan och efter har varit sådär men konserterna har varit oslagbara! 
Hoppas ni också haft en grymt bra vecka! Det har jag och jag får bästa starten på nästa vecka, för imorgon åker jag till mitt hjärta. <3 
(bilder från dba osv kommer senare)
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback