Hej!

En bild från när jag och soffi tog massa bilder <3
 
Hej alla söta!
 
Först av allt vill jag bara säga grattis till Sofia och Jonatan :) Ni är sjukt söta tsm :)
 
Men jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har fått slut på surfen i mobilen så jag måste sitta vid datorn och blogga... Men det löser sig nästa månad :)
Idag var jag, mammas man, min morfar, min morbror och min kusin och fiskade i vår båt som vi får låna ;)
Och efter ett tag så tråttnade jag och kusinen och hoppade i vattnet med flytvästar ;) Va det kallt? JAAA men gud vad kul det va :D MÅSTE göras om!
 
Sen kom jag hem åt och stack till träningen efter det åkte jag hem och hamnade vid datorn :) Men nu ska jag nog snart sova har en del att göra imorgon <3
 
/J
 

Kommentarer
linah brown säger:

så snygg header!

2013-07-26 | 02:45:09
Bloggadress: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback