No mirror makeup challenge

God morgon! 
Ligger nu i sängen och ska snart ta mig upp och äta något, tror jag. Måste bara orka... 
Tror jag ska ta lite iste igen, fyfasen vad gott! :D 
Hade världens mysigaste dag igår, asså fy vad sorgligt det var att åka där ifrån. Men åker tillbaka dit på torsdag och förmodligen följer Jojo med igen.<3 
Längtar som fasen. <3
 
Ska nog testa mig på en ny sminkning idag, men det kommer säkert vara så att jag först sitter i typ 20 min och kollar på allt smink och försöker bestämma mig för vad jag ska göra haha. 
Har också tänkt på att jag lovade ju min ögonbrynsvideo, och jag och Jojohar inte filmat än så ska fråga mammsen om jag kan låna vår videokamera! 
Jag har också en video som är "No mirror makeup challenge", som vi filmade den veckan jag bodde hos Jojo. Satt i två och en halv timme och redigerade den, sen stängdes hela programmet ner och jag hade ju inte sparat något...
Vill ni att jag ska redigera den igen, eller ska jag låta det vara? Kommentera gärna! 
/ S
Före och efter bilderna från No mirror makeup challenge.
 
HAHAH så pinsamt dåligt det gick... 

Kommentarer
Julia säger:

Det blev fint ju! :D
Bra inlägg om självskadning också <3

2013-07-30 | 12:39:47
Bloggadress: http://nattstad.se/juliiaazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback