Svar på kommentar

(Gör detta inlägget från mobilen, scrolla ner till bilden innan ni läser det. Kan inte få bilden ovanför inlägget från mobilen)
I alla fall, när jag mår dåligt brukar jag lösa det på det dåliga sättet - jag skär mig. Jag säger INTE att du ska börja skada dig själv för gör för guds skull INTE det!
Men eftersom jag mår dåligt typ varje dag (i stort sett) är det bara ångest som får mig att skada mig själv.
Om du mår dåligt så snacka med någon du litar på. Mamma/pappa? Syskon? Bästa kompis? Vem som helst som bryr sig!
Lyssna på musik, skriv ner dina känslor, rita, vad som helst som får dig på andra tankar! Jag finns också om du mår dåligt, du kan nå mig på kik - soxxi. Eller på facebook - Sofia Norell.
Hoppas du får e bra dag, kram <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback