10 nya saker ni inte visste om mig.

1. Jag kan inte vara sur på folk länge (detta betyder inte att så fort jag inte är sur blir jag vän meddem igen)
2. Jag älskar att blogga även om jag bara vill lägga av ibland haha
3. De flesta av mina vänner är äldre än mig
4. Jag tycker det är roligare att vara med killar, för det är inte lika mycket drama
5. Jag bryr mig inte ett piss om vad folk säger om min stil
6. Jag vill till Skogröjet i sommar (denna faktan skrev jag bara för mammas skull thihi)
7. Nu ska jag gå ner och äta frukost
8. Jag kollar ofta på sminkvideos
9. Min musiksmak har ändrats lite till den äldre rocken, inte lika mycket metalcore längre
10. Jag är mästare på att ta sönder mina mobilladdare, ja, detta betyder att min nuvarande också gått sönder. Fuck.
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback