Busshållplatsen

Hej peepz!
Jojo är nu påväg till picknick med släkten och jag sitter på busshållplatsen, ska åka till Ellinor. Skippar inflyttningsfest och nån annan fest grejs med familjen, åker hellre till vänner när dem behöver mig/någon. :)
Tänkte också på detta, visste ni att jag har hål i öronen? ;) Använder typ aldrig örhängen dock, men har två hål i högra öra och ett i vänstra. Har faktiskt örhängen idag haha.. (Bilden under)
Måste hem sen ikväll och äta och sång sen ska jag även färga håret. Så färga om överhåret för det är typ mörktbrunt så har köpt en ny svart färg, annat märke, hoppas detta håller bättre! Hört det är jättebra. :) Sen lila också!
Måste gå nuför nu kommer bussen, puss
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback