Dagen slutar inte bra ändå.

Var duktig och samlade mig och berättade för klassen, fick vara med Alexandra, shoppa och äta med morfar och Yvonne, duschat och LdB vann nyss med 3-1 mot Göteborg och dagen slutar skit ändå.
Fick veta igår att jag ska göra ett prov imorgon i biologi. Trodde att det var om ögat, örat o lite mer som mamma sa så jag tänkte att jag skulle klara det liksom. Idag såg jag att det var ögat + 6 fucking andra områden jag skulle kunna. Jag hade bara fått veta att jag skulle läsa om ögat. Så har insett att jag inte kommer kunna göra provet men då kommer jag sänka mitt betyg i biologi (B) och jag bryter ihop tanken på att jag kommer förstöra mitt betyg själv om jag försöker göra provet. Så imorgon ska jag göra 6 redovisningar inom biologi och skicka till min NO lärare och hoppas att det inte sänker mitt betyg. Skit skönt att ha en blogg där man alltid kan skriva av sig men känner att jag nästan skriver ut för mycket. Pisshelvete.
Hörs sen, visar imorgon vad morfar betalade åt mig idag.
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback