Glömde...

Har ju glömt att berätta att i förrgår beställde jag hem en grej/grejer (Vet inte om jag ska säga det i plural eller singular xd). Tänker inte säga vad, eller var ifrån ännu det får ni veta när det har kommit till mig! :D 
Det kan ta tid innan det kommer till mig för det fraktas från USA och jag tog gratis frakten och den tar längst tid, typ 2 veckor. Så sakerna lär komma när jag är i Lysekil haha. :( 
Menmen! 
Ikväll ska jag ju till Alles födelsedagsfest eller ja, asså vi ska äta tårta och sånt innan hon sticker till krogen. Nu är hon 19 år, grattis. 
Sen imorgon ska/skulle jag till Rockfesten i trelleborg med Alle, men osäkert om vi har pengar att komma in och om jag ens får komma in haha. Vi ska träffas i alla fall sen vettefan om det blir av att vi går dit haha! ;) 
Men vi hörs senare för ska tidsinställa ett inlägg nu, ett tråkigt ett men ändå. 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback