Härlig midsommardag <3

JAG BARA ÄLSkAR DENNA BILDEN ♥♥♥

Hej!
Idag har varit en SUPER mysig dag!
Jag gick upp vid halv tio och satte på mig mina idrotts kläder och stack iväg på en liten PW med mamma! När jag kom tillbaka var soffi hos mig (♥) och då gick vi och handlade jordgubbar och blommor till kransar ;)
Sen när vi kom tillbaka blev jag så trött och gick och vilade i ca 2 timmar! Och sen gjorde jag mig i ordning och efter det så åt vi midsommar mat (MUMS)
Sen har vi kört charader! Haha super kul!!! Tagit lite bilder och bara myst runt!
Sen har vi eller jag rättare sagt, lovat mamma att stanna uppe tills solen går upp och gå ner till stranden och ta massa bilder! UPPS!!!! Men det blir säkert mysigt ;)
( Jag tycker att allt är mysigt just nu jag vet xD )
 
Vi lägger upp bilder från dagen imorgon så ni vet ;)
Puss / J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback