Home.

Hej peepz. 
Haft en kul dag i stand idag med Filip, Pontus, Olli och Jojo. Bland anant så hade jag, Jojo, Filip och Olli vattenkrig. Eller ja, först jojo mot dem två och sen tvärtom. Mitt linne, mina shorts + underkläder är/va genomblöta. Så jag bytte om direkt när jag kom hem och nu hänger allt på tork! ;)
Menmen. Ska sätta mig och kolla på PLL och sen ska jag väl hämta chips eller popcorn eller något! Såg förresten världens sämsta film med Ebba igår & även om vi tyckte den var övertråkig kollade vi på den...
Nu blev jag sugen på smoothie...
Vi hörs! 
/ S
Mitt genomblöta linne <3 syns inte jättemycket, men man ser egentligen inte min bh igenom eller något. xd 
 

Kommentarer
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥ säger:

Snygg outfit. :) Jag ser lite att det är blött iaf. :P

SVAR: Nej, ingen förtjänar att må dåligt. :/ Tråkigt att det ska vara så. Jag finns för dig i alla fall. <3

2013-06-20 | 21:31:49
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback