Jag vet att det kom upp 7 minuter sen...

...men jag bryr mig inte jag gör ett nytt inlägg ändå! :D 
Kom ju på att jag fått nya pengar idag (halva mitt barnbidrag) plus dem kronorna som var över från förra månaden, överlycklig hihi.
Nästa vecka (eller idag om jag åker in) ska jag köpa present till Alle för sen ska jag till henne på fredag när hon fyller år. :D (alltså inte imorgon)
Har frågat Jojo om hon vill åka in till stan och ta Filip, Pontus och Olli med oss, så väntar på svar från henne!
Annars får jag fråga någon annan, hehe.
Har varit på möte i skolan idag, om att byta skola. Så ska kontakta några skolor och så och om jag kommer in någonstans så byter jag skola till hösten! :)
Men vi hörs senare hihi.
/ S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback