Novell.

Mår lite bättre nu, men samtidigt inte. Sitter och skriver på en novell, hoppas den blir okej. Vet inte om jag ska skaffa en novellblogg eller om jag ska lägga upp det här eller inte låta någon läsa överhuvudtaget. Vi får se. Är inte så bra på att skriva så. 
Imorgon ska jag ju in och träffa Jojo då som jag sa innan, tisdag ska jag åka upp till Kristianstad och träffa Jonatan, onsdag vet jag inte vad jag ska göra på dagen men det är dans på kvällen. Torsdag samma och fredag är jag nog hemma. Ska/skulle ju med till Jojos skolavslutning och sen till min kusins student på festen, men tror jag skiter i både och efter massa grejer idag med mamma och lite andra personer. Får se. Har i alla fall ingen lust att gå på något av det längre då jag håller på att börja gråta bara av tanken på det. 
Men vi hörs imorgon, har två inlägg tidsinställda så oroa er inte för att det blir dålig uppdatering.
/ S

Kommentarer
♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥ säger:

Kul att skriva på en novell. :)

SVAR: Hehe okej, det var min vänstra tumme som hamnade överst. :P

2013-06-09 | 23:37:25
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback