PLL vs Nikita?

Tjopeepz. 
Haft sån extremt huvudvärk idag, trodde att det var för vädret men det var min migrän. Så efter att Ebba gick hem idag somnade jag hehe... Tog min medicin sen och nu mår jag bra. 
Igår visade Ebba mig en serie som hon börjat se på, Nikita heter den. Såg 2 avsnitt och jag tycker den är dödligt bra så nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska se PLL eller Nikita... Tror jag ska se PLL så jag får se färdigt säsong 3, sen kanske jag börjar på säsong 4 innan jag fortsätter med Nikita. Eller så slänger jag in Nikita någonstans emellan! ;) 
Ska kolla några bloggar och sånt först, sen PLL! Hörs senare, puss
/ S
 

Kommentarer
Hannah säger:

Älska pll! <3

2013-06-19 | 19:24:31
Bloggadress: http://Hannahcecilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback