Emo? Scene? Goth? Va?

Jag blir ofta kallad emo för att jag har svart hår, klär mig svart och sminkar mig svart. Och lyssnar på "deppmusik" engligt många andra. Jag ogillar när folk använder ordet emo, för att det är en musikstil. Dock använder jag det själv  ibland för att folk ska förstå vad jag menar. 
Om man ska placera mig i en kategori så är det i goth eller scene. Goth människor har liksom bara svart. Scene är nästan likadant men har ofta färglatt hår och ibland färgglada kläder. Och ja. 
Sen får man ju själv säga vad man är liksom. Själv är jag inte placerad i någon speciell kategori utan jag är mig själv bara. Och that's it.
Man behöver inte skära sig för att vara scene, emo eller goth heller som många anser. :) 
Ska visa exempel där man ser skillnad på goth och scene. 
Bilderna är från google.
/ S
Goth
Scene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback