Vad ska jag skriva här? xD

Hej <3
 
Jag vet att jag inte har skrivit på länge.. Men jag tänkte skriva i morse men jag lyckades försova mig så jag vaknade 7.33 istället för 6.30..... Och jag börjar 8.00 så jag han inte äta frukost... Sen failade jag TOTALT på spanska läxförhöret...... Det är det ända läxförhör som jag har klatat till ORDENTLIGT!!!!
Men denna veckan har varit helt upp och ner för mig... Jag har glömt böcker i skolan, när vi har haft läxa, inte kunnat konsentrera mig på lektionerna... Och så..
 
Men nästa veckan har vi matte prov som jag måste plugga till. Sen en liten spanska läxa, ett arbete om London på engelskan. Fysik prov den 21/3 Redovisning av London arbetet den 21/3. Gå på en rättegång med klassen, som vår lärare tyckte vi skulle gå på för att se hur det går till, den 20/3.. Så jag har fullt upp! OCh där imellan ska jga hinna dansa och blogga! oj oj oj.. Men får göra det bästa va allt! Bara 2 veckor till påsklovet och 21 dagar till min födelsedag <3 WOOP WOOP
 
/J
Jag skulle lätt ha på mig detta i sommar ;) skulle ni?

Kommentarer
Sofie säger:

Snyggt ju :)

2013-03-09 | 18:19:56
Bloggadress: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback