Filmtips

Eftersom att det ändå är fredag tänkte jag att jag kan ge er filmtips. :D 
Kommer att bli en skräckis och en romantisk/komedi typ. 
Så först tar vi skräckisen! 
 
Breathing Room är en sjukt bra, men också obehaglig film! Den är en riktigt mindfuck, spännande hela tiden och jag tycker att den är grymt bra! 
Men så den här tjejen blir insläppt i ett rum där 13 andra personer är och hon har ingen aning om var hon är eller något. Dom har fått ledtrådar och massa sånt. Sedan släcks allting ner och det kommer upp en man på en skärm. Spelet är igång. 
 
Min favorit skådespelerska Katherine Heigl är med i denna filmen! 
I alla fall så handlar filmen om att hon har ett one night stand med denna killen som ni ser på bilden, ett par veckor senare visar det sig att hon är gravid. Hon och denne killen är helt olika. Hon har bra jobb, han har inget jobb och är mest intresserad av porr. Att se hur dom löser hela situationen är fett kul och jag älskar denna filmen. :) 
/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback