Hahah dör.

Tjena tjena! 
Soxxi här. 
Har varit i Egypten i en vecka och därför har jag inte uppdaterat och hann bara tidsinställa tre inlägg. Och Madde och Jojo lovade att uppdatera bra, tur för mig att jag inte trodde på dom och inte blev besviken när jag kom hem. xD 
Menmen. Har tagit över 600 foton i Egypten och ska visa vissa för er senare i ett annat inlägg och jag har också tänkt ut några andra inlägg som jag skriver senare eller tidsinställer.
Jag kom hem i gårkväll egentligen men jag orkade inte skriva från mobilen och jag orkade inte ta min dator så sket i det och gick och la mig istället. Jag har studiedag idag, dock vaknade jag klockan 5 imorse och kunde inte somna om så just nu är jag övertrött typ hehe... xd 
I eftermiddag ska jag till Lund och sen efter det ska jag hem till Jojo. Sen ikväll ska vi ju på centan och va där och så, har tvingat Wilma att följa med. En som gick i Jojos klass innan. :D 
Och sen ska jag då träffa Sanna och massa andra där. Hoppas bara att jag slipper se några faces så jag inte slår till dom. Dock är Sanna och Jojo medvetna om att dem människorna kommer få en smälll om de gör något så de har tydligen planerat att hålla mig borta från dem. x) 
Menmen, nu ska jag föna håret och så, packa till ikväll och fixa mig färdigt! Vi hörs senare. :)
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback