Min drömkille

Jag tänkte att vi kunde berätta hur vår drömkille ska vara, eller hur vi vill att en kille ska va!
 
Han ska vara:
- Snäll
- Ha bra humor
- Gilla mig för den jag är
- Alltid ställa upp för mig, finnas där i alla lägen
- Ha lite längre hår, inte för långt och inte för kort.
- Lukta gott ( XD )
- Kanske kunna spela något instrument eller sjunga.
- Han ska kunna komma ihåg viktiga dagar, som födelsedagar och liknande
- Inte vara "blyg" för att vara med mig och sina killkompisar, utan vara glad för att vi är tillsammans ;)
 
haha sen kan jag inte komma på något mer! Men det är lite hur min "drömkille" ska vara / se ut <3
Och eftersom jag inte har någon pojkvän så har jag mig med min kudde som är BÄST xD haha
JOXXI + KUDDEN = TRUE LOVE ♥♥♥
 
/J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback