Min stora kärlek

Min stora kärlek är piercingar, svart hår och tatueringar! 
Asså ni fattar iiiiiiiinte! Det är sjukt. Älskar piercings. Enda piercingen jag inte gillar är nipple piercing, tycker den är fett ful. Men annars typ septum, snake bites, angel bites, smiley osv. Så jävla snyggt! Ögongodis på hög nivå! 
Sen tatueringar är ju bara asdfghjkl. Varje gång jag ser en kille med tatuering/piercing så dör jag lite inombords och jag börjar fangirla lite. Hehe.
Själv ska jag skaffa navelpiercing om ett år och försöker övertala mamma om en näspiercing. Vill egentligen ha septum, men tror inte att jag skulle passa bra i det, hehe. Så bättre med vanlig näspiercing då! :) 
Killar med svart, "långt" hår är ögongasm. Så jävla snyggt att man dör lite typ. Hehe. 
Jag blir helt till mig, haha asså det är sjukt. Och när en kille har piercingar, tatueringar, svart "långt" hår och töjda öron. Sofia goes crazy. 
Så jävla heeeeett. 

Hehe, tänkte visa lite snygga killar och olika piercingar för er som inte vet vilka som är vilka. :) Alla bilder från google, ingen aning om vilka människorna är. 
 
Septum
Snake bites
Smiley
As heta killar. Detta är Davey Richmond och Mike Fuentes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback