bluuuuuuubb

Hej!
 
Jag har kännt den senaste tiden att blogg lusen har försvunnit lite! Men vi får hoppas att den kommer tillbaka snart ;)
Men min dator har fått något slags virus... vet ej hur så jag vågar inte starta den... Men jag ska se om min mammas bror kan fixa det eller vår vän i småland! ;) <3 förhoppnings vis!
 
Jag logga din på ett av mina gamla spotify konton och började as garva! Jag fick sådan flashback (stavning) när jag kollade igenom listorna!! Jag hittade en som hette: "soffi+jojo show" haha det var då vi sjöng de låtarna och gjorde en egen show hemma hos soffi <3 MINNEN!!!

Jag garvade mer åt namnet!! Busungen10
hahahahahahahah men men ^^
 
Ha det bra
- J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback