Jag klarade inte av det.

Gick till skolan för första gången på två veckor, om man bortser en lektion. Jag klarade inte av det och fick gå hem igen.
Tror aldrig att jag varit såhär besviken på mig själv, jag försökte men jag kunde inte. 
Åh. 
 
Förresten så fick jag veta av Evah att det inte går att kommentera på bloggen efter nya designen så jag har bett Jojo fixa det och hoppas att det går fort, måste ju lista ut vad som är felet. 
Men vi hörs senare. Har ett inlägg tidsinställt till klockan 13, får se hur uppdateringen blir från min sida idag...
/ S

Kommentarer
Mickaela säger:

Söta du, du ska inte vara besviken på dig själv. Att du klarade att gå till skolan för första gången på två veckor är bra! Se det bara som ett steg uppåt, okej?

2013-05-22 | 15:48:03
Bloggadress: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback