Jag vill ha en ny frisyr!

Tja peepz.
Har tänkt på detta ett tag - jag vill ha en ny frisyr. Men jag vet inte vad! 
Vill behålla längden men ändå något nytt haha... ): 
Har hittat en bild (har den på mobilen) på hur jag skulle kunna tänka mig men vet inte om jag skulle passa i det. 
Ska ju fortfarande färga lila och så och ska snart klippa topparna. Men längden ska ändå behållas.
Så det måste ju bli något typ med det uppklippta och luggen, right? 
Haha, måste ta och tänka nu... Har smsat Wilma också om det för hon ska få äran att klippa mig! ;) 
Och ska smsa Jojo och fråga vad hon tycker. :D 
Har ju typ en virvel i luggen som gör att luggen delar upp sig och därför ser mitt hår ofta helt cp ut i luggen, därför jag vill ha något nytt haha.
/ S
 
Här ser ni var virveln är haha :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback