japp..

Hej!
Nu har jag börjat få ordning på mitt liv igen! Sicken tur haha xD men jag känner att jag fortfarande inte är helt okej så jag komem blogga så fort jag får en stund över! Imorgon är jag ledig <3 WOOP WOOP vet inte vad jag ska göra... Hahah jag tror det blir att sitta och fixa med bloggen och slappa! Är så jävla trött! Och ändå sitter jag uppe klcokan tolv och lyssnar på musik xD haha jag borde nog sova xD
Men nog om mitt sovande!
Jag vet inte vad jag ska skriva mer... Jag suger på att blogga!!....
Jag var och tittade på maj-bålen (stavning) tidigare i kväll! Träffade några gamla klasskompisar jag inte har snackat med på länge så det var kul! Men det var svinkallt!!!! Men totalt värt det! Önskar jag hade min kamera... Kommer få den snart hoppas jag ;) Känner bara för att ta en MASSA bilder men min gamla kamera har typ slutat fungera och jag har bara haft den i två år x''D Men men.. Sådant är livet
 
Vi hörs
/J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback