Just nuuuuu

HEJSVEJS.
Sitter just nu vid köksbordet med min dator medans Jojo är i duschen. Vi har ju haft dans ikväll. :) 
Idag var det ju fotbollsturnering i skolan får årskurs 6-9. Alla skulle vara med, det var alltså inte frivilligt haha...
Men det var kul ändå! 
Första matchen mötte vi nior och då blev det 1-1, sen mot sexorna 6-0, sen 1-1 och hade jag inte gjort ett fucking självmål så hade vi vunnit. Hade lust att ta självmord precis på planen där jag stod, hade min fot varit vinklad lite annorlunda så att bollen träffade mer åt vänster hade den åkt ut på planen och inte in i fucking målet.
Oh well. Sen vann vi i alla fall mot sexor och nior igen och sen när vi mötte 7a så åkte vi ur haha.
Sen efter det drog jag hem, tog migrän medicin och gick och la mig. Slog också in Amandas födelsedagspresenter, för jag åker ju till henne om 2 dagar. Så det kommer förmodligen inte bli så bra uppdatering från min sida, får hänga över det på dom andra haha. Ska även tidsinställa Veckans band tills på måndag för kommer hem sent på söndag kväll så kommer inte orka uppdatera då. 
Vi hörs senare för nu har Jojo duschat färdigt! :D 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback