Långt inlägg

-min helg i Filipstad-
Kom fram vid 14.20 då Amanda och hennes mamma stod där och väntade på mig. Vi väntade på André och hennes pappa sen gick vi runt i Karlstad lite och sen åt vi. Sen drog vi hem till dom. Jävlar vad mycket skog och vatten det är i Värmland alltså haha.. Och Amanda bor ju literally mitt ute i skogen, därför jag inte uppdaterat, mitt internet har typ inte funkat alls.
Vi öppnade varandras paketer och så, jag fick en tröja, ballerinapaket och dumleklubbor. Så glad jag blev! :D
Sen vid 18-tiden drog vi ut i skogen och gick självklart vilse. HAHAH shit vad vi skrattade alltså.
Vi hittade tillslut ut till ett ställe som Amanda visste vad det var och då hade vi varit ute i typ en timme. Så vi gick längs en väg och mär vi kom till en sjö typ så såg vi ett par ha sex på en sten på andra sidan sjön, haha så jävla ballt. Det tog oss en timme att gå från sen vägen hem till henne för att vi skrattade så jävla mycket och sånt, hehe.
Igår (lördag) vaknade vi vid halv nio, åt frukost och sånt sen drog vi ner till stan och fikade med Nadia. Vi gick sen runt lite, köpte monster och godis och provade kläder. Larvade oss. Sen gick Amanda på toa hela tiden haha. Vi gick til kyrkogården osv.
Sen bestämde vi att vi skulle slagga hos Nadia så vi åt middag hos Manda sen GICK vi från henne ner till stan haha... Minne för livet typ, fyfan vad rädd jag var. Sen träffade vi Julle och Birk och var med dom tills typ halv elva tror jag, sen frös jag ihjäl så då gick vi hem till Nadia. Vi drack te och lite annat sen kom hennes mamma och hennes kille hem, så vi gick in på hennes rum. Vid 4 somnade jag, vet inte när Nadia somnade och Amanda somnade typ... Halv fyra tror jag. Xd
Sen imorse gick vi upp vid 10 och åt frukost, blev upphämtade kvart i tolv av Amamdas bror och pappa och åkte till tågstationen och ja, nu är jag på väg jem...
/ S


Kommentarer
Timskoogs - THH säger:

Härlig blogg! :)

2013-05-12 | 22:23:41
Bloggadress: http://fames.se/timskoogs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback