Nu skiter jag i det, för eran skull.

Nu ska jag skita i hur jag mår en liten stund och uppdatera för eran skull.
Idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan en lektion innan jag gick hem. Sen nu kom jag nyss hem från Trelleborg. Som vanligt kommer veckans band upp klockan 17.00. 
Jag har dans ikväll, det enda jag ser fram emot idag faktiskt. För på dansen kan jag släppa allt, få träffa underbara människor, framför allt Jojo! 
Vet inte om jag ska vara hemma imorgon eller inte, det får vi se helt enkelt. Vet inte hur det blir alls denna veckan om jag ska vara ärlig.
På fredag är det dansshow på Gustav i Malmö och på lördag är det dansuppvisning på studion för föräldrar och så, sen kanske jag ska vara med Wilma, Gabriel och lite andra peepz. Helst på stranden, men det beror helt på vädret. Men helgen får ni höra mer om senare i veckan, än är det ju bara måndag! 
Men vi hörs ikväll tror jag, puss.
/ S
 
Hihi, när jag använde mina nya lösisar. (mitt ord för lösögonfransar btw) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback