Sex, sex, sex och återigen - sex.

Ser sex överallt på bloggar. Många (inte alla) bloggar om sex för att få fler läsare, ofta är det också sådana som inte har någon erfarenhet av det heller. Jag har ingen erfarenhet när det gäller sex så därför tänker jag inte skriva ut massa tips, sexställningar man kan pröva och så. Och även om jag inte var oskuld så hade jag inte skrivit om det. 
Vill man skriva om sex kan man väl lika gärna göra en sexblogg? Visst, ibland är det väl okej att någon skriver om det, någon med erfarenhet och med tips. Men inte i typ vartannat inlägg, enligt mig är det bara drygt. 
Väldigt många från åldern 15 uppåt skriver väldigt mycekt om sex. De lockar läsare och läsarna gillar det. 
Själv tycker jag att vill man veta massa grejer om sex kan man ta reda på det själv och om man väll också kolla på porrvideos. Men jag tycker inte att man ska lära sig från massa bloggare...
Detta är min åsikt.
/ S

Kommentarer
google.com säger:

If you desire to increase your experience only keep visiting this web site
and be updated with the newest gossip posted here.

2020-04-06 | 03:48:06
Bloggadress: http://https://www.google.com/r0e8o3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback